Λίγο πιο ασφαλής είναι ο πολιτισμός μας πλέον από την αλλοίωση των κσένων, αφού θεατής που παρακολουθούσε εκδήλωση στην Καβάλα, ανέβηκε στη σκηνή και έφτυσε το μαέστρο της ορχήστρας που έπαιζε έργα Γερμανού συνθέτη και όχι Έλληνα.

Ο λόγος για τη χορωδιακή συνάντηση “Στα βήματα του Αποστόλου Παύλου” που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιουλίου στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, στο πλαίσιο των Ελευθερίων 2018.

Μία γυναίκα ηλικίας περίπου 70 χρόνων, ανέβηκε στη σκηνή στο κενό ανάμεσα στα κομμάτια, πλησίασε το μαέστρο και σε έντονο ύφος του ζήτησε το λόγο που διάλεξε για την ορχήστρα Γερμανούς συνθέτες και όχι κάποιον Έλληνα. Στη συνέχεια τον έφτυσε και αποχώρησε από το θέατρο κάτω από τις αποδοκιμασίες των θεατών.

Η ορχήστρα είχε μόλις παίξει ένα κομμάτι του Μπαχ και ο μαέστρος μαζί με τη συντονίστρια της εκδήλωσης, σημείωσαν πως η μουσική είναι παγκόσμια και δεν ανήκει σε κανένα λαό, ενώ το πρόγραμμα συνεχίστηκε κανονικά.

Αυτό δεν ήταν το μόνο περιστατικό περιφρούρησης του πολιτισμού μας από την αλλοίωση που εκτυλίχθηκε στη συγκεκριμένη εκδήλωση.

Λίγο αργότερα, άλλος θεατής διαμαρτυρήθηκε για την αναφορά της παρουσιάστριας στην περιοχή Πλατανόλευκες με το τουρκικό της όνομα, δηλαδή Καβάκια. Ο συγκεκριμένος θεατής εισέπραξε και αυτός τη δυσαρέσκεια των υπόλοιπων θεατών.

Με έκπληξη μαθαίνουμε πως οι ακροδεξιοί έχουν και καλλιτεχνικές ανησυχίες.

Κλείσιμο
175

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται άμεσα χωρίς να σημαίνει πως υιοθετούμε τις απόψεις που εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Διατηρούμε το δικαίωμα της διαγραφής σχολίων χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις.