Τις κατηγορίες της δημόσιας υποκίνησης σε ρατσιστική βία ή μίσος και της κατάχρησης εκκλησιαστικού αξιώματος, αντιμετωπίζει για δεύτερη φορά ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων, ο οποίος το Δεκέμβριο του 2015 είχε ανεβάσει κείμενο με τίτλο “Αποβράσματα της κοινωνίας σήκωσαν κεφάλι! Ας μιλήσουμε έξω από τα δόντια ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΥΣ”, στο προσωπικό του μπλογκ.

Όπως υποστήριξε ο ίδιος, διώκεται για την αγάπη του Χριστού, ενώ ο λόγος του ήταν συμβολικός, μεταφορικός και είχε σαν σκοπό να ενημερώσει. Μάλιστα δήλωσε πως τον ενδιαφέρει μόνο να κηρύσσει το λόγο του Θεού και όχι αν το κείμενό του είναι πρόσφορο να προκαλέσει σε ζηλωτές χριστιανούς μισαλλοδοξία.

Παραδέχτηκε στην απολογία του ότι το κείμενο αναφερόταν σε ομοφυλόφιλους πολιτικούς, σε πολιτικούς που υποστηρίζουν την ομοφυλοφιλία και γενικά στους ομοφυλόφιλους, παρότι πρωτόδικα είχε υποστηρίξει πως οι συγκεκριμένες φράσεις αφορούσαν μόνο τους πολιτικούς.

Στην πρωτόδικη απολογία του μάλιστα είχε αναφέρει πως αν είχε όπλο θα το χρησιμοποιούσε εναντίον ομοφυλόφιλων ή ακτιβιστών, κάτι που αυτή τη φορά υποστήριξε πως το είπε σαν αστείο, παρότι κανένας δε γέλασε.

Μάλιστα ισχυρίστηκε πως όταν έγραψε το κείμενο, δεν είχε ψηφιστεί ακόμα το σύμφωνο συμβίωσης, άρα η συμβίωση ανθρώπων του ίδιου φύλου ήταν ποινικό αδίκημα… (wtf?)

Η μπάλα πήρε και τον Απόστολο Παύλο με το Μητροπολίτη να καλεί το δικαστήριο να καταδικάσει και αυτόν αν είναι να καταδικάσει τον ίδιο, ενώ αναφέρθηκαν τα Σόδομα, τα Γόμορα, η Σώτη Τριανταφύλλου και ο μουφτής της Ξάνθης.

Στα έδρανα της υπεράσπισης βρίσκονταν ο πρώην βουλευτής της Χρυσής Αυγής Μιχάλης Αρβανίτης, ενώ τη στήριξή του προς το Μητροπολίτη δήλωσε και ο Ηλίας Παναγιώταρος

Παρόλα αυτά ο Μητροπολίτης δήλωσε πως διαπνέεται:

από αγάπη προς τον άνθρωπο και δη τον πάσχοντα άνθρωπο -μισώ την αμαρτία, αγαπώ τον άνθρωπο

Σίγουρα όλοι βιώσαμε σήμερα λίγη χριστιανική αγάπη και νηφάλιο λόγο.

*Με πληροφορίες από: efsyn.gr

Κλείσιμο
105

Κάθε σχόλιο δημοσιεύεται άμεσα χωρίς να σημαίνει πως υιοθετούμε τις απόψεις που εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή. Διατηρούμε το δικαίωμα της διαγραφής σχολίων χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις.